Print

 

Nowe zasady rekrutacji na rok szkolny 2019/2020

Oświadczenie woli o kontynuacji zamieszkania w bursie należy składać w terminie 23-30 kwietnia 2019 roku.

 

 

REKRUTACJA 2019/2020

UWAGA: Przed wypełnieniem wniosku o przyjęcie do bursy, prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem rekrutacji.

 

Regulamin rekrutacji na rok szkolny 2019/2020

(w tym opis kryteriów)

 

 

W tym roku szkolnym rekrutacja będzie prowadzona na 31 miejsc.

 

Terminy składania dokumentów rekrutacyjnych

1. Oświadczenie woli o kontynuacji - od 23 kwietnia 2019r. do 30 kwietnia 2019r.

2. Przyjmowanie wniosków w I etapie rekrutacji - od 02 maja 2019r. do 30 czerwca 2019r.

3. obowiązkowe potwierdzenie woli przyjęcia - do 10 lipca 2019r.

4. Przyjmowanie wniosków w II etapie rekrutacji (w przypadku wolnych miejsc) - od 11 lipca 2019r. do 25 sierpnia 2019r. do godz. 12.00


Terminy postępowania rekrutacyjnego

1. Lista zakwalifikowanych - do 07 lipca 2019r. do godz. 15.00

2. Lista przyjętych oraz informacja o wolnych miejscach -  26 sierpnia 2019r. o godz. 10.00

 

 

Wniosek o przyjęcie do bursy można pobrać od poniedziałku do piątku w sekretariacie bursy (pokój nr 17) lub skorzystać z formularza zamieszczonego na naszej stronie internetowej.

 

 


DO POBRANIA:

WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO BURSY

OŚWIADCZENIE WOLI O KONTYNUACJI - DEKLARACJA

OŚWIADCZENIE o wyborze szkoły

OŚWIADCZENIE  o zamieszkaniu rodzeństwa kandydatki w bursie

OŚWIADCZENIE o miejsce zamieszkania

OŚWIADCZENIE o wielodzietności

OŚWIADCZENIE WOLI ZAMIESZKANIA W PLACÓWCE

 

 


Kontakt

SEKRETARIAT 55 625 65 60

(poniedziałek, środa, czwartek 7.30 - 15.30

wtorek 7:30 - 16:30

piątek 7:30 - 14:30)

 

POKÓJ WYCHOWAWCÓW 55 625 65 64

(w dni nauki szkolnej w godz. 14.00 - 21.00)

 

PORTIERNIA 55 625 65 66

FAX 55 625 65 63