Nowe zasady rekrutacji na rok szkolny 2022/2023
Terminy składania dokumentów rekrutacyjnych
do Bursy Szkolnej Nr 2 w Elblągu
1. W dniach od 23 maja do 31 maja 2022r. obecne wychowanki Bursy Szkolnej Nr 2 w Elblągu składają "Oświadczenie woli o kontynuacji".
2. Rekrutacja w roku szkolnym 2022/2023 prowadzona jest na 33 miejsca.
I ETAP POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO
1. Przyjmowanie wniosków nowych kandydatek wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydatkę warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym - od 1 czerwca do 30 czerwca 2022r. do godz. 15.00
2. Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do bursy - od 1 lipca do 6 lipca 2022r.
2. Podanie do publicznej wiadomości list kandydatek zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych - 7 lipca 2022r. do godz. 12.00
3. Obowiązkowe potwierdzenie woli zamieszkania w placówce przez rodzica kandydata niepełnoletniego lub kandydata pełnoletniego - od 7 lipca do 14 lipca 2022r. do godz. 15.00
4. Podanie do publicznej wiadomości list kandydatek przyjętych i nieprzyjętych oraz informacji o wolnych miejscach - 10 sierpnia 2022r.do godz. 12.00
II ETAP POSTĘPOWANIA UZUPEŁNIAJĄCEGO
1. Przyjmowanie wniosków w postępowaniu uzupełniającym - od 22 sierpnia do 23 sierpnia 2022r.
2. Opublikowanie list kandydatek zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w postępowaniu uzupełniającym - 24 sierpnia 2022r. do godz. 12.00
3. Obowiązkowe potwierdzenie woli zamieszkania w placówce przez rodzica kandydata niepełnoletniego lub kandydata pełnoletniego - 25 sierpnia 2022r. do godz.15.00
4. Podanie do publicznej wiadomości list kandydatek przyjętych i nieprzyjętych w postępowaniu uzupełniającym - 26 sierpnia 2022r. do godz. 12.00
UWAGA: Przy braku wolnych miejsc po I etapie rekrutacji, postępowania uzupełniającego nie przeprowadza się.
Wnioski, deklaracje oraz oświadczenie woli o zamieszkaniu w bursie wypełnione i podpisane należy dostarczyć poprzez jeden wybrany przez siebie sposób :
1.osobiście w sekretariacie bursy od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00 - w wyznaczonych terminach rekrutacji;
2. przesłanie listem poleconym na adres placówki (ul. Pułaskiego 1A, 82-300 Elbląg);
3. przesłanie skanu oświadczenia na adres e-mail bursy.
DO POBRANIA:
WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO BURSY
OŚWIADCZENIE o wyborze szkoły
OŚWIADCZENIE o zamieszkaniu rodzeństwa kandydatki w bursie
OŚWIADCZENIE o miejscu zamieszkania
OŚWIADCZENIE o wielodzietności
OŚWIADCZENIE woli zamieszkania w bursie
Kontakt
SEKRETARIAT 55 625 65 60
|